Sárga színű tejfölös zöldbab főzelék pirosan

Sárga színű tejfölös zöldbab főzelék paprikásan


Nyáron amikor minden zöldség frissen szinte a bőség zavarában szenvedek. Olyan sok lehetőség van friss, egészséges étel elkészítésére. Különösen kedvelem ezt az egyszerű kis zöldséget. Amelyet nagyon változatosan el tudok készíteni. Akár levesnek, főzeléknek, vagy rakott zöldbabnak.
Most egy általam nagyon kedvelt receptet írok le.
Bármilyen feltét  illik hozzá. Húsféle, vagy akár egy másik zöldségből készült fasírt.




 Hozzávalók: 
500 gr sárga hüvelyű zöldbab
3 gerezd reszelt fokhagyma
1/2 tk Himalája só
500 ml víz
3 ek liszt
1 tk őrölt piros paprika
4 ek étolaj
2 ek tejföl
1 ek almaecet
1 tk cukor



 Elkészítése:
- A babot feltettem főni a sós vízbe
- Amikor megfőtt, akkor berántottam
Rántás készítése:  A fokhagymákat az olajon megpirítottam, majd a lisztet is egy kicsit. Végül a piros paprikát elkevertem benne, és gyorsan a babra öntöttem. Még 10 percig tovább forraltam.

Tipp: Szükséges a rántással még tovább főzni, hogy homogén legyen a szaft.





Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek