Falusi csirkéből rántott csirke darabok

Falusi csirkéből rántott csirke darabok


Ne gondolja senki azt, hogy nem készíthető el ez a fogás a boltból vett húsból. De ez egészen más, amikor a csirke a csirke udvarból kerül ki. Sajnos ebben a felgyorsult világban csak szinte a gyári termékek kaphatók elérhető áron. Ha falusit akar enni valaki, az viszont viszonylag drága. Vagy pedig marad a házi termesztés. Valamelyik reggel nagyon kukorékolt a kakas valahonnan a másik szomszédból.
Egy kis városban élünk. Azt mondja a párom, hogy az Európai Unióban például  tilos olyan házi állatot tartani a városokban amelyek hangosak. Megáll az eszem... Engem nem zavar, ha korán reggel kukorékol a kakas, legalább tudom, hogy reggel van. :-)
Milyen jó lenne hallani minél több kakast a szomszédban kukorékolni...


Hozzávalók :
Vegyünk olyan mennyiségű húst amelyre szükségünk van.
Én 2 db csirkecombot, és 2 db csirke szárnyat rántottam ki.
1 db tojás, 3 ek tej, 3 ek liszt, 4 ek zsemlemorzsa,  4-5 dl étolaj a kisütéshez 


Elkészítése:
 - A tojás felütöttem , és a tejjel felvertem
- A húsdarabokat megsóztam
- A húsokat először lisztbe, majd a tojásba, majd a zsemlemorzsába forgattam
- A forró olajba raktam
- Fedő alatt lassú tűzön mintegy fél óráig sütöttem



 Bármilyen körettel, vagy csak magában is isteni finom.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek