Pánt tészta paradicsomszószban Vongole-val

Pánt tészta paradicsom szószban Vongole-val.


Az olasz konyha mindig is a szívem csücske volt. De amióta tudok pánt tésztát készíteni és megismertem a Vongole-t az óta rendszeresen készítem ezt  a fogást.
A boltokban lehet kapni ezt a miniatűr kagylót. És, ha már paradicsom az eleve jól hangzik.
De nézzük akkor a receptet.

Hozzávalók: 2 személyre
4 marék pánt tészta
4 ek olíva olaj
2 db friss paradicsom leturmixolva olíva olajjal és egy kevés oreganóval
1 fej vöröshagyma apróra vágva
2 gerezd fokhagyma 
2 ek paradicsompüré
1 üveg Vongole(miniatűr kagyló)
1 tk só
1 tk cukor
pár szál friss oregano, de ha nincs a szárított is megteszi


Elkészítése:
- A paradicsomokat az olajjal, a fokhagymával  és a  sóval leturmixoltam
- A vöröshagymát olajon megdinszteltem
- Közben a tészta vizet feltettem forrni amíg elkészítem a szószt
- A paradicsomos levet és a sűrített paradicsomot ráraktam a hagymára
- Az így kapott szószt kb 15 percig összefőztem.
- Beletettem az oregano-t és  a cukrot is.
- A végén hozzákevertem a Vongole-t a szószhoz
- És a leges legvégén az időközben kifőtt pánt tésztát elkevertem a paradicsomos szósszal
És már tálaltam is.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

















Megjegyzések

Népszerű receptek