BRUSCHETTA(Brusetta) előételek királya, mindenki kedvence gyors 5 perces étel

Bruschetta (brusetta) az előételek királya, mindenki kedvence, gyors 5 perces étel
Olaszos konyha recept


A Capri szigetekről való  a  Bruschetta Caprese (brusetta kapréze). Egy tradicionális olasz előétel, de a Kárpát-medence minden országában fogyasztják mint pirítós kenyeret. Lehet  vendégváró falat, vagy főétel, ki mikor fogyasztja. A hozzávalók nyersen kerülnek a kenyérre, ezért a kenyeret sütőben melegítsük fel amennyire csak tudjuk. A kenyér legyen teljes kiőrlésű lisztből készült, de lehet fehér kenyér is. Az alap recept szerint teljes kiőrlésű kenyér illik hozzá. A vegetáriánus konyha fő étele legyen az előétel, vagy uzsonna, vagy akár vacsora. Ami szükséges hozzá, az a háztartásokban mindig van szinte. Ezek a fokhagyma, az extra szűz olíva olaj, mozzarella, vagy másik lágy sajt, paradicsom, saláta levelek.
Én most egy brie sajtos változatot mutatok be, igaz egy kicsit megváltoztattam az alap receptet.

Nézzük:
 Hozzávalók 1 személyre
1 db teljes kiőrlésű kenyér szelet
3 szelet brie sajt
1 ek olíva olaj
1 gerezd fokhagyma
bio rukkola  levél
1 db paradicsom

Tipp:
Mivel a kenyér hamar kihűl, ezért én  olíva olajban felolvasztott sajtot tettem rá.
Elkészítés:
- A kenyeret felforrósítottam egy kenyérmelegítőben
- A fokhagymával bedörzsöltem
- Az olíva olajon egy pici serpenyőben felolvasztottam félig a sajtot(2 perc)
- A kész folyóssá vált sajtot ráhelyeztem a fokhagymával bedörzsölt, rukkolával betakart kenyérre, majd a végén egy pár szelet paradicsomot, és friss oreganót is szórtam rá.
És már tálaltam is.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Népszerű receptek