Házi készítésű galuska Curry-petrezselyem mártással gyors recept

Házi készítésű galuska Curry petrezselyem mártással/gyors

Ez az étel egy rögtönzés eredménye. Maradt liszt és tojás a hús  panírozás után. 
Nálam alapelv, hogy nem dobok  kis semmit.
Ügyelek arra, hogy a hűtőből mindig az aktuális alapanyagokat válasszam ki.
Aminek már nem jut annyi szavatossági idő azt felhasználom.
De ebben az esetben liszt maradt és tojás.
Azonnal feltettem vizet forrni. És közben a két alapanyagot összekevertem még egy nagyon pici sóval és vízzel, hogy egy jól szaggatható tésztát kapjak.
Forró vízbe szaggattam kanállal nem túl nagyokra.
Amikor feljött a víz tetejére akkor már kész is volt.
Leszűrtem és nagyon kevés olvasztott vajra helyeztem. Felöntöttem tejjel, és egy kis kanál liszttel behabartam. Hozzáadtam a szárított petrezselymet és a Curry port. 
Pár percig forraltam és már tálaltam is.
Nagyon jól illik hozzá friss zöldség saláta


Egy tányérra való kb 1 tojás 1/2 dl víz és 2-3 ek liszt




Tálalás bármilyen friss zöldség salátával


Jó étvágyat !
Bon Apetit !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Népszerű receptek