Hogyan készítem a kaszinó/töltött tojást ? Én így készítem

Hogyan készítem a kaszinó tojást ? Én így készítem.

A tojás az egyik leggyakrabban használt ételünk, akár alapanyagként, akár fő fogásként tekintünk rá. Amikor nincs itthon tojás, akkor megáll az élet. Akár sütni, akár főzni szeretnénk. A tojás a világon az egyik legnagyobb emberi élelemforrás. Kiváló fehérje forrás. Egy ember napi fehérje szükséglete 39 gr. Ha ez meg van , akkor a szervezet jó karban van, Én annak  a híve vagyok, hogy mindent lehet enni csak mértékkel. Olykor felreppennek olyan hírek, hogy  a tojás egészségtelen, és sok benne a koleszterin. Ezt én itt nem szeretném megvitatni. Abból indulok ki őseink is  évezredek óta használták, és még mindig élünk. Ezt mindenkinek saját magának kell eldöntenie, hogy milyennek tartja a tojás fogyasztását. Egészségesnek, vagy nem egészségtelennek. De az tény, hogy a 
 leggyorsabban elkészíthető ételféleségek  tojásból vannak. Gondolok itt csak a 5 perc alatt elkészíthető egyszerű tojás rántottára. Szó ami szó én nem tudok tojás nélkül élni. 


Hozzávalók: 2 adag


4 db keményre főzött tojás
3 ek tejföl
4 ek  majonéz
1 tk mustár
1 késhegynyi őrölt fekete bors
1 tk cukor
1 pici só, szerecsendió őrülve, metélőhagyma

A tartár mártás készítése: a tejfölt a majonézt, a borsot, a sót,  összekeverem.

Összeállítás: 
A tojásokat hosszában ketté vágtam. A sárga részét egy kisebb tálba tettem. A tartár mártásból veszek annyit a tojás sárgájához, hogy jól kenhető krémet kapjak. Mustárt ide teszem a sárga krémbe.  Ide még teszek egy pici sót, és szerecsendiót ismét. Ezt a krémet alaposan kikeverem. Nagyon finom, homogén állagot kell kapjak.



A fél tojás fehérjéket megtöltöm a sárga krémmel és egy edény aljára lefelé sorba fektetettem.
Alulra egy sor tartár jött.


A tetejére a maradék tartár mártást elsimítottam. Megszórtam a metélőhagymával.

Tálalás: 
Párolt lila káposztával 


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetit !
Mahlzeit !










Megjegyzések

Népszerű receptek