Túrókrémes vaníliás kifli

Túrókrémes vaníliás kifli


Sokszor vagyok úgy, hogy valamit kellene kezdeni a megmaradt zöldségekkel, vagy tejföllel, vagy túróval stb., vagy egyszerűen valami  ara ösztönöz, hogy alkossak valamit.
Ennek az édességnek is az volt a veszte, hogy maradt túró amit nem ettünk meg pl. sósan.
Mi legyen vele? Hát a mami sütött belőle egy finom,  gyors,  kiadós kis nyalánkságot.
Hozzávalók a tésztához:
300 gr liszt
150 gr vaj
4 ek cukor
3-4 ek tejföl, vagy joghurt
1 kisebb citrom leve
1/2 cs. sütőpor

A túró krémhez: 
300 gr túró apróra eldolgozva(turmixolva)
2 cs vaníliás cukor
2 ek cukor
1 kisebb citrom reszelt  héja
1 db egész tojás
Porcukor a beforgatáshoz



Elkészítése:
 -  A tészta hozzávalókat összegyúrtam. Siettem vele. Fél órát állni hagytam.
- 5 mm vastagságúra elnyújtottam. Kiszaggattam 6-7 cm átmérőjű vizes pohárral. A tojással, cukorral, vaníliás cukorral, citromhéjjal elkevert túróval egyenként megtöltöttem, majd félbe hajtottam.
Előmelegített sütőbe(180 fok) 25-30 perc alatt készre sütöttem. Még forrón porcukorba  beleforgattam. 



Jó étvágyat kívánok !
Buon Apetito!
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek