Csirkemell grillen worcseszter szósszal/fogyókúrás étel

Csirkemell grillen worcseszter szósszal/fogyókúrás étel

Gyorsan kész van ez a fogás.
Mellé ehetünk salátát, vagy petrezselymes burgonyát, vagy mindkettőt.
Igaz, ha mindet esszük egyszerre   akkor megsértjük az ételtársítás szabályait :-)
Mivel a testkontroll szerint szénhidrátot hússal nem túl egészséges egyszerre fogyasztani.
De pl. húst zöldségekkel, vagy burgonyát zöldségekkel lehetséges.
Vagy lehet néha bűnözni is az étel fogyasztását illetően....
Én szoktam...

&

 Elkészítése:
A felszeletelt, megmosott csirke mellett már előre be pácoltam olíva olajban és worcseszter szószban, és némi sóval és borssal.
A felhevített grillsütőre helyeztem és fedő alatt puhára pároltam. 
Tipp: A hús nem válik gumissá, ha egy kis vizet is öntünk alá
  Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !



Megjegyzések

Népszerű receptek