Csípős, Magyaros rizses hús csirkével és zöldborsóval

 Csípős, Magyaros rizses hús zöldborsóval

Még nem készítettem a páromnak( Dél-Tiroli származású) magyaros rizses húst. Most éppen itt volt az ideje. Mivel édesanyámtól kaptunk egy szép fiatal csirkét amely házi tenyésztésű. Remek alkalom volt bemutatni neki, hogy milyen finom is.  Bár csak mindig ilyen húst ehetnénk....


Hozzávalók:
2 db csirke comb
2 db csirke szárny
1 db csirkemell
1 fej vörös hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 ek zsír
300 ml rizs
600 ml víz
2 marék zöldborsó
1/4 tk őrölt kömény
3 tk őröt piros paprika
1 csipetnyi őrölt fekete bors
1/2 tk chilli



 Elkészítése: 
- A hagymákat a zsíron megfuttattam
- Hozzáadtam a paprikát, de előtte a tűzről levettem
- A húst is hozzáadtam
- Megfűszereztem
- A zöldborsót és a rizst a végén adtam hozzá, amikor már a hús majdnem megfőtt
- Majd együtt készre főztem

Tipp:  először a zöldborsót, majd a rizst tettem bele
          Kis lángon kell főzni a riszt, mert leéghet. De, ha van lángelterelő akkor semmi baj nem lesz.


 Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek