Könnyű nyári túrótorta zöld cukordinnyével/sütés nélkül

Könnyű nyári túrótorta zöld cukordinnyével/sütés nélkül
Elkészítési nehézsége: könnyű
Elkészítési ideje 40 perc

 &

 A leányom aki ügyes üzletasszony/háziasszony/anyuka  és legutóbb amikor a süteményekről beszélgettünk, akkor azt találta mondani, hogy"Én nem tudok sütni, süssön a Nap ".
Nagyon-nagyon meg kell nyugtassam kedves leányomat, mert tudom, hogy olvassa a bejegyzésemet, hogy mindenki tud sütni, ha nem sütőben akkor természetesen a sütés nélküli recepteket biztosan. De ő saját maga rácáfolt mondatára, mert az egyik receptemet szó szerint megcsinálta, ahogy leírtam és boldogan újságolta, hogy nagyon finom lett....
No de, hogy mi is adott inspirációt ehhez a sütihez? A túró amit megkívántam, de nem valami sós ételben, hanem édesen. És az a zöld színű cukordinnye amit vettem legutóbb, és igazából nem volt finom önállóan. De így az összes komponenst együtt fogyasztva igazán finom kis csemege kerekedett ki belőle.
Akkor nézzük a medvét......jah a tortát... :-)


Hozzávalók: a torta alaphoz
24 db babapiskóta és 1,5 dl  bármilyen szörpös víz

A túró krémhez :
250 gr túró
4 evőkanál tejföl
3 3 ek cukor
1 ek vanília aroma
1 citrom reszelt héja, és 2 szelet citrom cikkekre szedve

Gyümölcs: 250 gr zöld cukordinnye apróra vágva
2 db kopasz barack apróra vágva
1 ek instant zselatin por

Tejszínhabhoz: 
400 ml tejszínhab 2 csomag vaníliás cukor és 1 ek instant zselatin por
Tipp: érdemes 400 ml tejszínnel készíteni, mivel akkor jut az oldalára is díszítésül. Nekem csak 200 ml volt itthon :-)


 Elkészítése: 
- A torta  formát ráhelyeztem a kínáló tálcára
- A babapiskótákat élével szorosan alulra elhelyeztem
- Lespricceltem a szörpös vízzel, hogy  puhuljon
- A túrót és a tejfölt botmixerrel nagyon krémes állagúra kevertem
- Hozzáadtam a krémnél leírt hozzávalókat is
- A babapiskóta tetejére halmoztam a túrókrémet
- A túrókrém tetejére tettem a gyümölcsöket
- A 400 ml tejszínhabot keményre felvertem és beletettem a zselatin port a végén
- Majd feldíszítettem a maradék gyümölcsökkel és citromfűvel


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !



Megjegyzések

Népszerű receptek