Paprikás vajkrémes, csípős pogácsa

Paprikás,vajkrémes csípős pogácsa

Hozzávalók: 
300 gr fehér liszt
150 gr vaj
1 tk só
1 cs szárított élesztő
150 gr paprikás vajkrém
2 tk őrölt piros paprika
1/4 tk őrölt chilli paprika
2 ek tejföl az összeállításhoz
1 csokor apróra vágott metélőhagyma 






 Elkészítése: 
- A hozzávalókat összegyúrtam.
- Fél órát hagytam állni
- Kinyújtottam 2 cm vékonyra
- Kis méretű pogácsa szaggatóval kiszúrtam
- Kissé megsodortam, hogy magasabb legyen
- Ismét hagytam fél órát 40 fokos sütőben
- Amikor ismét feljött a tészta, akkor kezdetben 200 fokon kb 10 percig, majd még 15 percig 170      fokon szép pirosra sütöttem

Tipp: Az élesztőt nem kell felfuttatni, csak szárazon a liszthez keverni










Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek