Grillezett Zeller fehér spárgával zöldborsó csírával/köretnek vagy előételnek

Grillezett Zeller fehér spárgával zöldborsó csírával/köretnek vagy előételnek
Fogyókúrás laktató zöldségek.
Ennek a menünek nincs is receptje, de azért ide írom, hogy én hogy készítettem el. Inkább egy kis ötletadónak szánom. Jön, jön, jön a TAVASZ. Itt az ideje annak, hogy áttérjünk a tavasziasabb ételekre. No meg, hogy a bikini jól álljon. A zöldborsó csírát egy másik cikkben leírom. Nagyon örülök, hogy 4 nap alatt kicsírázott.
Ma megint zellerkrém leves volt az előétel. Úgy ítéltem meg, hogy sok a zeller amit megtisztítottam, így került sor arra, hogy a zellert is grilleztem. Nagyon finom lett. Amikor a fotót készítettem még gőzölgött az étel. A díszítésül szánt bazsalikom levél sajnos  megpirult. :)



Hozzávalók:
4 szelet zeller, kb 2 cm vastag
1 csomag  fehér spárga
kevés zöldborsó
kevés zöldborsó csíra
2 ek olíva olaj
kevés só

Egyszerűen grillezzük meg ! :-)


Jó étvágyat Kívánok !
Bon Apetit !
Mahlzeit !











Megjegyzések

Népszerű receptek