Philippi- üvegtészta csirkemellel, gyors egy tál étel

Philippi -üvegtészta csirkemellel

Ezt az ételt elég gyakran készítem amióta először ettem. Történt ugyan is, hogy megismerkedtem egy Philippi fiatal asszonnyal Cypruson  és ő nagyon nagyon finomat tud ebből készíteni. Megkértem rá, hogy mutassa meg nekem, hogy készül ez az általunk  nagyon kedvelt, igazán egészséges fogás. Még ami mellette szól, hogy 30 perc alatt elkészül. Igazán laktató, egészséges egytálétel. Amit itthon lehet kapni üvegtésztákat azok nem olyanok mint az eredeti Philippi, de attól még finom.




Hozzávalók:
300 gr apró darabokra felvágott csirkemell
2 cs 200 gr üvegtészta, a vékony fajta
1  db közepes nagy vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
1 tk só, 1/2 tk bors
1 Ek sertészsír
100 ml szója szósz
30 ml worcsester szósz
1 tk szezámmag olaj
3-4 rózsa brokkoli kicsi rószákra  szétszedve
1 db sárgarépa hosszú csíkokra felvágva
200 ml víz

Elkészítés:

A zsíron a hagymákat megdinsztelem. Ráteszem a húst, és a borsot. Fehéredésig keverem.


Hozzáöntöm a szószokat és a szezámmag olajat. Megsózom.
Ráteszem a zöldségeket.


Kicsit pirítom, csak pár percig.



Hozzáadom a vizet. Kevés ideig kb 5 percig fedő alatt főzöm.

Ráteszem a tetejére a leáztatott üvegtésztát.



Két fa villa között folyamatosan magasra kiemelem az edényből, és úgy forgatom.
Lassú tűz mellett.

Amikor elszívta a vizet akkor kész is.
Amikor elzártam a tüzet akkor még 5 percet fedő alatt gőzölöm.

És már kész is van.



Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetit !
Mahlzetit !








Megjegyzések

Népszerű receptek