Gouda sajtos pogácsa, vendégváró finomság, kiadós

Gouda sajtos pogácsa, vendégváró finomság, kiadós
Ez az egyszerű, és nagyszerű pogácsa még másnap is remek nasi.
Én nagyon szeretem a Gouda sajtot Ausztriából. Nekem sokkal finomabb mint a trappista sajt. De trappista sajttal is finom.
Gyorsan elkészül, nem kell dagasztani, mert sütőporral készül.


Hozzávalók:


250 gr Gouda  reszelt sajt plusz 50 gr a terejére
150 gr vaj
50 gr sertésszír (házi)
350 gr liszt
1 tk só
1 cs sütőpor
3 ek tejföl
1 tojás a tetejére kenéshez

Elkészítés:

A szoba hőmérsékletű vajat a reszelt sajttal habosra kikeverem.
A sertészsírral elmorzsolom a lisztet.
Hozzáadom az összes összetevőket és cipó alakúra formázom.
Pihentetem 15 percet.

1,5-2 cm vastagságúra elnyújtom 


 Kis méretű pogácsa szaggatóval kiszúrom őket.
A tetejét megkentem  tojással és rászórtam  a sajtot. Ettől szép lesz .

                                               

Tálalás:


Jó étvágyat !
Bon Apetit !
Mahlzeit !









Megjegyzések

Népszerű receptek