Hogyan készül a burgonya püré petrezselyem levéllel ?


  Hogyan készül a burgonya püré ? Itt leírom...
Gyors étel recept. Kiadós. Tápláló. Finom.
A burgonya püré az egyik leggyorsabban elkészíthető köret. A burgonya tele van mindenféle fontos vitaminokkal és Triptofán aminosavval ami egy természetes antidepresszáns.
Saláta mellé is kiváló. 


Hozzávalók :  2 fő adag

2 db nagyobb burgonya meghámozva, kis kockákra vágva.
1/2 tk só
víz a főzéshez
150 ml forró tej
50 gr vaj
1 pici szerecsen dió reszelve
kevés petrezselyemlevél

A burgonyát a sós vízben felteszem főni


Amikor megfőtt, akkor burgonya nyomóval feldolgoztam, egy mély keverő tálba tettem.
Hozzáadtam a vajat és szerecsendiót.
Elkevertem, és szép lassan egy mixer gép segítségével a tejjel is jól eldolgoztam. A végén a petrezselyemlevelet is belekevertem. És már kész is van.


Tálalás :


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetit !
Mahlzeit !











Megjegyzések

Népszerű receptek