Zöld erdőben jártam erdei fekete szedret találtam...

Zöld erdőben jártam erdei fekete szedret találtam...

Amikor már egy ideje bent vagyok az erdőben, akkor látom, hogy felém nevetnek ezek a gyönyörűséges friss erdei gyümölcsök. Azonnal megkóstoltam, és amit csak tudtam leszedtem belőle.
A mai napon is kimegyek, és felfedezek újabb lelőhelyeket, és még sok minden egyéb kis gyógynövényt.


Vinnem kell magammal a gyógynövény atlaszomat, hogy azonnal be tudjam azonosítani mit is gyűjtök. Be kell vallanom őszintén, hogy most ettem életemben először erdei fekete szedret. Csodálatos az íze. És nagyon egészséges.  A házipatika.com oldalon olvastam, hogy több benne az antioxidáns mint  málnában. Ha sikerül ma is gyűjtenem, akkor megpróbálkozom egy fincsi gyümölcstorta elkészítésével fekete erdei szederből. 



Most amikor távol vagyok imádott, megszokott konyhámtól keresnem kell új témákat. Igaz az erdő a természet a vad növények mindig is a szívem csücskében voltak. Nem is kell kérnem mert megadatik amire a szívem vágyik.


 Úgy hozta az élet mostanság, hogy egy időre távol vagyok az otthonomtól. Egy másik otthonba cseppentem. Ez a másik otthon egy a natúr termékeket, a gyógynövényeket, az ehető virágokat ismerő és evő "világbajnok" ország, a neve Österreich/Austria. Szerencsére ahol élünk most a hétköznapokban egy szép erdő mellett található. Rétek és patakok tarkította szép tájban.


Itt aztán kedvemre gyűjthetem a gyógynövényeket, és erdei gyümölcsöket, és virágokat. A konyhám szinte " tábori", de annál érdekesebb, és értékesebb. Mivel kihívásokkal kell megbirkóznom minden nap. Persze ezt is szívesen teszem, mert a blogomat elkezdtem és folytatom, és folytatni is fogom. Ettől semmi sem tántoríthat el. Bár van mit tanulnom bőven. 
Isten és a fényképezőgépem velem van. Mitől féljek ? :-)))

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet, és kellemes szép napot kívánok !

Megjegyzések

Népszerű receptek