Burgonya-brokkoli krémleves zeller levéllel

Burgonya- Brokkoli krémleves zeller levéllel...

Olyan szépen mutatott a boltban a leveles zellergumó, hogy vennem kellett egyet. Ez most friss és nem a téli megszokott. Konkrét elképzelésem nem volt, hogy mi fog belőle készülni. De amikor                

hozzáfogtam a  főzéshez akkor jött az ötlet, hogy a brokkoli krémlevest egy kicsit megbolondítom friss zeller levéllel.
A mutatvány jól sikerült. Bátram használható más zöldségekkel is. Én nagyon szeretem a hazai magyaros burgonyaleveshez is. Nagyon jól harmonizál a burgonyával, a paradicsommal, és a babbal.
Hozzávalók: 2 adag
 Fél brokkoli
2 db  burgonya nagy lyukú reszelőn lereszelve 
1 gerezd fokhagyma
1 db zöldség kocka
10 db zellerlevél vagy szárított zeller, ha nincs friss (1 tk)
2 ek sűrű tejszín, ha hígabb a tejszín akkor 3 ek
1 ek tejföl
2 ek étolaj
500 ml víz

  Elkészítése: 
- A zöldségeket megfőztem a zöldségkockás vízben
- A végén belekevertem a tejszínt, és a tejfölt
- Mixer géppel 2 percig mixeltem
- Egy percre  kicsit vissza tettem a lángra
- Majd tálaltam


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek