Marha-sertés hús pogácsák nagyon Burger

Marha-sertés hús pogácsák nagyon egyszerűen Burger

 Ki ne szeretné ezt a nagyon egyszerűen, és gyorsan elkészíthető fasírt féleséget, mondjuk Burgert.
Egészen más az íze egy vegyes, Marha-sertés húsból készült Burgernek, mint csak egy sertéshúsból készült fasírtnak. Nagyon szívesen kipróbálom majd ezt a Burgert egy Hamburgerhez a legközelebb. Valamint bármilyen főzelékkel el tudom képzelni a fogyasztását.


Egy szárított fűszer keveréket használtam.
  A fűszer keverék tartalmazott, kakukkfüvet, rozmaringot, majoránnát. Igazából ez a Burger elkészíthető egy tepsiben is sütőpapírra helyezve. Fent a serpenyőben rövidebb idő alatt maximum 20 perc alatt elkészült.



 Mivel mostanában ügyelek arra, hogy az ételféleségeket a testkontroll javaslatai alapján szétválasszam. Ezért a mai napon nem használtam a Burgerhez kenyeret, vagy zsemlét.


 Fent a serpenyőben rövidebb idő alatt maximum 20 perc alatt elkészült. Csak egy tojásra, vöröshagymára, sóra és fűszerekre volt szükségem. Valamint egy kevés kis zsemlemorzsára, amelybe beleforgattam. Mivel a sütés serpenyőben történt olajban. 

Hozzávalók: 
250 gr darált sertéshús
250 gr darált sertéshús
1 db kisebb fej vöröshagyma
1 tk só
1 csipet bors
1 db tojás
2 dl olaj a sütéshez
kevés zsemlemorzsa a panírhoz
1 tk szárított fűszerkeverék

 Elkészítése:
Az összes hozzávalókat összekevertem egy tálban, jól eldolgoztam.
Majd 4-5 cm átmérőjű pogácsákat formáztam belőle, és forró olajban 20 perc alatt készre sütöttem fedő alatt.



Jó érvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !







Megjegyzések

Népszerű receptek