Sütőben sütött paprikás lisztbe forgatott Heck hal

Sütőben sütött paprikás lisztbe forgatott Heck hal


Nem tudom, hogy ki hogy van a hazai tengeri hal kínálattal, de én nem tudok venni értelmes halat a Heck-en kívül megfizethető áron. Vagy ha még is akkor is a fagyasztott tengeri hal tele van vízzel. Mire elkészül addigra a negyedére zsugorodik, és nagyon rossz állagú lesz, vagy szétesik. Kivétel, ha kirántom.
Sokféle tengeri fagyasztott halat kipróbáltam már és úgy határoztam, hogy maradok a Heck-nél.
Ezzel nem sokat tudnak csalni. Az állaga marad elkészítés után is.
Korábban mindig olajban a serpenyőben készítettem, de mostanában inkább egy jénai tálban a sütőbe készítem. 


Hogy hogyan ? Azt leírom a következő sorokban
Tehát nézzük: 
- A sütőt 200 fokra felmelegítettem
- Tetszés szerinti mennyiségű Heck amelyet előtt megtisztítottam a belsőrésztől és a fekete részektől.
- Ahány darab hal annyi ek liszt és őrölt piros paprika fele arányban.
- A megsózott halakat beleforgattam az összekevert paprikás lisztbe
- A sütőedény alját kizsíroztam, cirka 1 ek zsírral 
Tipp : jobb a zsír, mivel akkor nem ég oda
- A halak tetejére ismét zsírt helyeztem, amelyek a sütés folyamán elolvadnak
.- Egyszer 15 perc után óvatosan megfordítom
- Mindösszesen 30 percig készre sütöttem
- Bármilyen köret illik hozzá, de kenyér és uborka is megteszi


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !




Megjegyzések

  1. Szia! Szeretném ma elkészíteni. Megírnad kérlej, hogy hány fokon es légkeveresen vagy sima sütésen csináltad? Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kérlek bocsáss meg, hogy ma láttam a bejegyzésed. Én nem szoktam légkeverésen, sima alul-felül sütés elektromos sütőben 200 fokon. Üdv: Ági

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű receptek