Álom könnyű kevert bögrés meggyes pite / és gyors elkészítési idő 15 perc, és 30 perc sütés

Álom könnyű kevert  bögrés meggyes pite /  gyors elkészítési idő 15 perc, és 35 perc sütés


Amikor itt van a megy szezon Magyarországon a meggyes sütemények meggyes süteményekkel készülnek.
Például Cypruson, vagy a mediterrán országokban nem is ismerik. Bezzeg a németek azok aztán nagyon. Imádom a Swarzwaelder Kirschtorte, vagy Black Forest Cherry Cake-t .
Amikor Badenwürtenbergben éltem ott megtapasztalhattam hogy a német eredeti torta milyen finom és hogyan készül. De most térjünk vissza a kis bögrés süteményhez.


Ez az általam készített bögrés recept annyira egyszerű és ízletes, hogy bátran merem ajánlani a kedves háziasszonyoknak.
Nekem szokásom, hogy a süteményeket nem nagyon édesre készítem, mert egyszerűen nem szeretjük, ha olyan édes, hogy émelyítő.
Amennyiben úgy tetszik elkészíteni, ahogy ide leírtam a siker garantált. Nem lehet elrontani.
Tehát nézzük:
A pohár az 200 ml -es 

Hozzávalók: 
5 db egész tojás
1 pohár cukor
2 pohár fehér sima liszt
1 pohár  natúr joghurt
100 gr olvasztott vaj
1/2 cs sütőpor
1 cs vaníliás cukor
500 gr kimagozott meggy és 1 tk őrölt fahéj, 2 ek cukor összekeverve közvetlen a masszára helyezés előtt
100 gr darabolt mogyoró, ebből 2 kanállal a tetejére sütés előtt


Elkészítése:
- Bekapcsoltam a sütőt 200 fokra
- A tojásokat szétválasztottam
- A fehérjét egy csipetnyi sóval, és a cukorral  kemény habbá vertem
- A tojás sárgákat  a végén hozzáadtam és még egy picit tovább vertem
- Hozzáadtam a sütőporos lisztet, majd a vajat, majd a joghurtot és a mogyorót
- Itt már lassan kevertem csak, hogy ne törjön össze a massza.
- Egy kisebb sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem
- A tetejére ráhalmoztam a cukrozott, fahéjas meggyet
- Előmelegített sütőben 200 fokon 10 percig sütöttem, maj még 25 percig 170 fokon.
- Langyossá hűlést követően a tetejét gazdagon megszórtam vaníliás porcukorral


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Népszerű receptek