Natúr joghurtos-citromos töltelékkel megtöltött palacsinta

Natúr joghurtos- citromos töltelékkel megtöltött palacsinta

A palacsinta szinte bármilyen töltelékkel megtölthető, édesen és sósan egyaránt. Én nagyon szeretem elkészíteni, és megenni is. A variációk tárháza szinte végtelen. Esett úgy, hogy a nagy nyári hőség miatt csak valami könnyű töltelékre vágytam, így született meg az ötlet, hogy natúr joghurtos, citromos töltelékkel töltöm meg. Tudom, hogy lehet készen kapni citromos joghurtot, de én mindig a saját elkészítésű ételeknek vagyok a híve. Mivel a kész gyümölcsös joghurtok tele vannak   ki tudja  mivel, hogy hónapokig elálljon. Szóval én arra buzdítok mindenkit, hogy inkább készítsen friss hozzávalókból friss gyümölcsös joghurtot. "Mert, amit eszel az leszel..."



Joghurtos töltelék: 
1 kis doboz natúr joghurt, 1 citrom leve, és ízlés szerint cukor, vagy édesítőszer.Homogénné keverve.



Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito!
Mahlzeit !


Megjegyzések

Népszerű receptek