Hogyan készül a magyaros káposztás tészta ?


Hogyan készül a magyaros káposztás tészta ?
A megpirított fejes káposzta illata és íze elragadó.
Gondoljunk a káposztás rétesre, vagy a káposztával töltött kacsára, vagy csirkére, vagy pirogra. 
Teljesen mindegy,  semmihez sem hasonlítható íz és illat világ.


Hozzávalók: 2 adag
1/2 fejes káposzta nagy lyukú reszelőn lereszelve
5 ek étolaj, vagy 1,5  ek zsír
2 tk só
1 késhegynyi bors
1 tk cukor
500 gr tészta

A káposztát megsóztam. Hagytam 15 percig állni. Nem csavartam ki a levét.
Az olajra helyzetem a káposztát, megcukroztam. Szinte állandó kevergetés mellett közepesen barnára pirítottam.
Tipp: Nem lehet ott hagyni a tűzön. Állandóan keverni kell, mert gyorsan leég.
Amikor már szépen megsült, akkor a kifőzött tésztát, egyszerűen hozzá kevertem, és még egyszer átforrósítottam.
Van aki porcukorral, vagy még több őrölt borssal fogyassza.
Így és úgy is finom.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !





Megjegyzések

Népszerű receptek