Édes-savanyú paradicsom mártás készítése, és sült csirkével tálalva

Édes-savanyú paradicsom mártás készítése, és sült csirkével tálalva
A paradicsom mártás kombinálható burgonyával vagy húsokkal. Főtt hússal, vagy sült hússal.
Savanyúsága révén segíti az emésztést, és nem lesz az étel túl nehéz.

Paradicsom mártás hozzávalók: 2 főre
4 ek étolaj
2 púpos EK sima fehér liszt
1 csapott tk só
2 tk cukor
1 késhegynyi bors
1 doboz sűrített paradicsom, a közepes méretű.
 kb. 400 ml víz, vagy amennyit felvesz.
Elkészítése: 
Az olajon a lisztet megpirítottam, de nem barnára, hanem, csak egy kis bézs színűre.
Hozzáadtam a sűrített paradicsomot, és egyszer átfordítottam a liszttel.
Majd felöntöttem a vízzel.
Hozzáadtam a cukrot, a sót és a kevés borsot.
Tíz perc alatt készre főztem.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Népszerű receptek