Egyszerű, egészséges előétel paradicsommal és Mozzarella sajttal

Egyszerű, egészséges előétel paradicsommal és Mozzarella sajttal


 Végre megérett a paradicsom a kertben. Ami tényleg bio. Sajnos  a mai világban amikor rohanunk és csak rohanunk nem jut idő arra, hogy konyhakertet csináljunk. Legalább is nem minden család teheti meg. Pedig milyen jó lenne. ...


 Mert a jó kis igazi házi paradicsom íze utánozhatatlan.  Valóban a régi ízeket érezhetjük amikor elfogyasztjuk. Nem tudom, hogy ki, hogy van vele. De az utóbbi 10 évben a paradicsom szinte ehetetlen sok esetben még nyáron is. Lehetséges, hogy már annyira túl keresztezték, fejlesztették a növényt, hogy már ő maga sem tudja, hogy kicsoda.


A paradicsom igen is egy intenzív ízvilágú zöldség növény, de sok esetben szinte inkább közömbös.
Bár nagyon szépek amikor a polcon meglátom. Például én a téli szezonban elvből nem veszek paradicsomot. Egyszer vettem évekkel ez előtt az egyik nagy áruházban. Még megfőzve is ehetetlen volt. Ki kellett dobnom.  Persze  mindenki másképp csinálja....


Ez volt az a momentum, amikor azt mondtam télen semmi paradicsom. Csak a konzerv paradicsomok jöhetnek szóba. Ha salátát kívánunk, akkor az idénynek megfelelő zöldségekből készítek salátát.
A paradicsom mellé mindig jól ön a Mozzarella sajt. Jelen esetben oregánóval díszítettem, és szőlőmag olajjal szórtam meg olíva olaj helyett. Remek fogyókúrás fogás.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek