Ribizlivel töltött élesztős palacsinta sárgabarack szósszal leöntve

Ribizlivel töltött élesztős palacsinta sárgabarack szósszal leöntve

A palacsinta mindig kéznél van mint gyors édesség lehetőség. Mondhatjuk, hogy mindenki kedvence.
Vannak üzletek amelyek a palacsinta sütéséből értékesítéséből élnek. Tehát biztosan egy közkedvelt, nagyon gyorsan közkedvelt finomság.


Mindig ki akartam próbálni valamilyen nyers gyümölccsel való egybesütését.
Most úgy döntöttem, hogy kipróbálom a friss ribizlivel.
A palacsinta tésztáját egy kissé sűrűbbre  hagytam, és tettem bele élesztőt is, hogy lazább legyen.
Tipp: azért van szükség egy kissé sűrűbbre hagyni a tésztát, hogy a ribizli bele tudjon sülni.


Ez a palacsinta sokkal laktatóbb mint a sima vékony testvére.
Hozzávalók: 
2 db tojás
2 ek cukor
2 csipetyni só
12 nem púpos evőkanál sima fehér  liszt
300 ml tej
 2 ek étolaj
100 ml víz
1/2 citrom leve
1/2 cs szárított élesztő
50 gr friss ribizli
vaj a sütéshez


Elkészítése: 
Tipp: először a folyadékot és a tojásokat keverjük el egyenletesre, majd utána a száraz anyagokat adjuk hozzá..
- A hozzávalókat összekevertem
- Az élesztőt egy kanál vízzel elkevertem, hogy felolvadjon
- Hozzáadtam az összekevert tésztához
-  Hagytam 30 percig kissé dolgozni az élesztőt belekevertem a ribizlit

Fél óra pihentetés után kivajazott palacsintasütőben az egyik oldalát megsütöttem.
- Majd az egyik felét a másikra hajtottam, és még egy kicsit sütöttem
- A végén negyedre hajtottam
- A tetejére sárgabarack szószt tettem


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Népszerű receptek