Csokis olajos piskóta tortaalap banános túrókrémmel töltve

Csokis olajos piskóta tortaalap banános túrókrémmel töltve
A banán túróval, csokival igazi ízbomba.
Jelen esetben egy egyszerű csokis piskóta alapba tettem a banános túrókrémet.
Lehet egy igazi nyári édesség is, mert a túró és a banán miatt biztosan hűteni kell.


Hozzávalók 26 cm-es normál sütőformához
8 db tojás
8 ek liszt
8 ek cukor
1 csipetnyi só
1 cs sütőpor
4 ek étolaj
2 cs vaníliás cukor
3 ek kakó por

Tortakrém hozzávalói és elkészítése: 
500 gr áttört túró
5 ek tejföl
150 gr cukor
2 db érett banán kockákra felvágva
2 ek vanília aroma
100 gr vaj
Tortakrém elkészítése:  
- A túrót a tejföllel egy botmixerrel összetörtem 
- A vajat a cukorral külön habosra kevertem
- A cukros vajba kevertem óvatosan a túrókrémet
- Majd hozzáadom az összes hozzávalókat és óvatosan készre kevertem 
- Betettem a hűtőbe 1 órára

A tortaalap hozzávalói 26 cm-es  sütőformához
8 db tojás
8 ek (púpos)liszt
8 ek(púpos) cukor
1 csipetnyi só
1 cs sütőpor
4 ek étolaj
2 cs vaníliás cukor
3 ek(csapott) kakaópor
 Elkészítése:  
- A tojásokat ketté választottam
- A fehérjét egy csipetnyi sóval kemény habbá vertem
Tipp: a tojásfehérje gyorsabban felverődik, és maradandóbb lesz, ha egy csipetnyi sót teszünk bele és azzal együtt verjük fel
- Amikor a tojás fehérje már kemény habbá alakult, akkor a tojások sárgájával is tovább verem.
- Óvatosan a sütőporos lisztet is  hozzáadom, a kakaóport, és a legvégén az olajat óvatosan
- Az előmelegített sütőben 200 fokon 10 percig sütöm, majd még 15 percig 170 fokon
- Amikor kihűlt a tortaalap akkor ketté vágom és a túrós tölteléket beletöltöm.
- Majd a tetejére is kentem a masszából, és feldíszítettem kis cukor golyókkal
- Hűtőbe helyeztem

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit!


Megjegyzések

Népszerű receptek