Grillezett csirkemell Provanszi fűszerkeverékkel és párolt gombával 20 perc összesen

Grillezett csirkemell Provanszi fűszerkeverékkel

A csirkemell szinte mindenki kedvence. Gyerekeknek felnőtteknek, időseknek egyaránt.
Ha valaki egy igazi gyors, és nagyon ízletes, könnyű ételt szeretne gyakran a gyorsan elkészíthető, és rengeteg módon variálható csirkemell az első gondolat.


Én mindig tartok otthon csirkemellet szép vékonyra leszeletelve, a fagyasztóban tartva, mert soha nem  tudom, hogy mikor csúszik el a napom.
Tipp: csirkemell szeletekre vágva és egyenként frissen tartó fóliába csomagolva. Ez ezért jó mert, nem ragadnak össze. Valamint amíg egyéb dolgokkal elkészülök, addig gyorsan meleg vízen felolvad, és már mehet is a grillre.
Ezt akkor tapasztaltam ki amikor a gyerekeim kicsik voltak és egyszerre értünk haza ők az iskolából én az üzletből, és nem volt időm előtte ebédet készíteni. De a gyerekeknek mindig volt friss meleg hús az asztalon. Még elkészítettem a rizst, vagy a salátát, addig a hús kiolvadt, és 10 perc múlva már
tálalhattam is.
Mi hozzá vagyunk szokva az egyszeri meleg ételhez, ami leginkább ebéd.
Ha mondjuk farkas éhesen jövünk haza valahonnét, és gyors meleg és szétválogatott ebédre vágyunk, akkor gyakran veszem elő ezt a jól bevált receptet egy kis salátával.

De akkor nézzük a hozzávalókat és elkészítést.
500 gr csontozott csirkemell 4 szeletere vágva
1 tk Provanszi fűszerkeverék
1/2 tk só
250 gr champion gomba
2 ek olíva olaj
100 ml víz
- Az olajra ráhelyezem a húst, amelyet előtte megszórtam a fűszerrel és a sóval.
 - Fedő alatt pároltam 10 percig, az elején 50 ml vizet öntök alá.
10 perc alatt megpuhul, és amikor elfőtte a vizet, akkor zsírjára sütöm, szép pirosra.
A gombát ugyan abban a serpenyőben szintén felteszem grillezni só nélkül 5 percre

Tipp: A gomba sokkal finomabb, ha nem teszünk rá sót egyáltalán.

Tipp: A vizet azért teszem alá, mert akkor nem szárad ki, 
A hús amikor megsült akkor a gombát ugyan abban a serpenyőben só nélkül szintén  grillezem.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit!





Megjegyzések

Népszerű receptek