A nagyon egészséges rizsecet......

A nagyon egészséges rizsecet


Nagyon nagy híve vagyok a konyhában a különféle ecetek használatának. Úgy mint a bor ecet, az alma ecet, a balzsam ecet és társai. Mindig is ki szerettem volna próbálni a japán rizs ecetet. Most sikerült vennem egy ganodermagombával vegyített barna rizs ecetet. 
Már nagyon sok jó dolgot olvastam róla, és persze a Sushi enélkül elképzelhetetlen.

Megkóstoltam, csak úgy egy két cseppet belőle, és meg kell, hogy állapítsam dupla olyan savas mint például az alma ecet. Pedig az alma ecet is nagyon savanyú.

Nagyon sok ecetsavat tartalmaz, és ezért nagy mértékben segíti az emésztést. Segíthet a plusz kilók elvesztésében.


A barna risz ecet amiről én is írok most, számos baktérium törzs elpusztításában jeleskedik. Fertőtlenítő hatása révén számos fertőző betegség esetében segíthet.
Néhány kutatás alátámasztja, hogy a barna (japán) rizsecet segíti a máj sejtek regenerálódását, és ha esetleg májtumor lépett fel, akkor a rákos sejteket is elpusztíthatja.
Erősítheti az immunrendszert, és a napi fáradtságot is leredukálhatja. A naponta fogyasztott 1-2 teáskanálnyi rizs ecet a koleszterin szintet is csökkenti, valamint segíthet a fogyókúrában is.
A szív támogatója, az ideális alak megőrzője.Jót tesz az arcbőrnek, ha vízzel összekeverjük és lemossuk az arcunkat reggel és este.



Megjegyzések

Népszerű receptek