"Véletlen szelet" csokival és erdei gyümölcs lekvárral...a világ legegyszerűbb kevert sütije

"Véletlen szelet" csokival és erdei gyümölcs lekvárral.
Hát nem gondoltam volna, hogy a maradék ebből-abból egy ilyen finom kis süti keveredik ki. Szó szerint kikeveredett...  :-) Az egyik nagyon fontos alapelvem a konyhában, hogy nem dobok ki semmit, csak akkor, ha végképp felhasználhatatlanná vált. A másik oka volt, hogy ezt a kis sütit elkészítettem, hogy nem volt elég tojásom pl. piskóta tészta készítéshez. Akkor azt mondtam magamnak lesz ami lesz összedobok egy kis délutáni édességet. De tényleg szó szerint összedobtam.
Nagyon kis finom laza tésztát eredményezett. Fincsi kevert sütemény a család új kedvence.


Hozzávalók: egy kis tepsihez
Ez a világ legegyszerűbb kevert sütije..
2 db egész tojás
5 ek cukor
3 ek étolaj
2 púpos ek darált mandula
2  púpos ek kókuszreszelék
4 ek tejföl
1/4 cs sütőpor
100 ml narancs szörp
5 ek sima fehér liszt
150 gr főző vagy sütő csoki a tetejére
porcukor és darált mandula  a meghintéshez, és annyi teáskanál lekvár amennyi a csoki szelet.


Ennek a sütinek a titka, hogy amíg a sütő felmelegszik 200 fokra addig össze keverem a hozzávalókat és már megy is a sütőbe, és 30 perc múlva már ehető is.
Elkészítése: 
- A keverőtálba a két egész tojást a cukorral jól felverem habverővel, de lehet mixerrel is.
- Hozzáadtam az olajat és a tejfölt
-Hozzáadtam a többi hozzávalókat is
- Jól eldolgoztam
- Hozzáadtam a sütőporos lisztet.
- Alaposan kikevertem.
- Zsiradékkal kikent, és liszttel meghintett tepsibe öntöttem
- A kockákra feldarabolt sütő csokival feldíszítettem (A csoki darabokat cirka 2 cm-re helyeztem el.)
A csokik mellé egy-egy kiskanál erdei gyümölcs lekvárt is tettem.
- Az előmelegített sütőbe toltam, és 30 perc alatt készre sütöttem.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahézeit !







Megjegyzések

Népszerű receptek