A legjobb magyaros marha gulyás leves amit valaha ehettél...Ungarische Rindsgulasch. Csipeteke tésztával

A legjobb magyaros marha gulyás leves amit valaha ehettél...  Ungarische Rindsgulasch..


Amikor még vendéglátós voltam sok-sok gulyás levest megfőztem a vendégeim örömére.
A gyakorlatból nem lehet kiesni. Ez olyan mint a biciklizés. Ha egyszer megtanultuk aztán már nem felejtjük el.
Nagyon sokan más és másképp készítik el a Marha gulyás levest. A múltkor néztem egy német csatornán az elkészítését és ők sok sok paprikával és paradicsommal szeretik.
Biztosan finom lehet az is.
De én azért maradok az igazi magyaros receptnél. És meleg szívvel ajánlom ezt a receptet.
Magyarország a németek számára a "Rindsgulasch"-t jelenti. Bármikor beszélek németekkel ez az étel mindig szóba jön.
De akkor nézzük az receptet.

Hozzávalók: 2 adaghoz
500 gr Marha hús 2x2 cm kockákra vágva
2 db közepes méretű vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma feldarabolva
1/4  Tk egész köménymag
1 késhegyni bors
1 Tk só
2 db sárgarépa feldarabolva
4 db közepes nagyságú burgonya kockákra vágva
3 púpos Tk őrölt piros paprika
1db fehér friss paprika apró kockákra vágva
1 db paradicsom apró kockákra vágva
100 ml étolaj

Elkészítése: 
- A hagymákat apró kockákra felvágtam, és az olajon üvegesre pirítottam a köménymaggal és sóval.
- Az előzőleg felkockázott marha húst beletettem, fehéredésig kevertem.
- Majd hozzáadtam az őrölt paprikát.
Tipp: Nem baj, ha a hús levet eresztett, mert a paprika fel fogja szívni a levet.
Hagyni kell a paprikát egy picit az olajon felforrósodni, hogy kijöjjön a paprika olaj belőle, akkor kap szép színt az ételünk. Egy-két percig keverjük a húst a piros őrölt paprikával.
- Majd feleresztettem  annyi vízzel ami jól ellepte.
- Fél óráig főztem és utána beletettem a felkockázott zöldségeket is.
- Majd lassú tűzön, fedő alatt,  nem lobogva puhára főztem.



Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !







Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű receptek