Papaya frissítő ital

Papaya frissítő ital

Vettem egy papaya-t nagy örömmel. De nem volt még megérve. Amikor kinyitottam és megkóstoltam akkor jöttem rá, hogy ez egy picit keserű. Utána olvastam a  és 
megnyugtató  információkat találtam.
Amikor még éretlen a gyümölcs akkor még fokozottabban használ a betegségek ellen.
A papaya gyümölcse hasznos lehet emésztési zavarok , migrén, felfúvódás esetén.
Kivonatát a bél különféle élősködői ellen is használják.
Tejnedve a papain nevű, a pepszinhez hasonló fehérjebontó enzimet tartalmaz. Segíti a fehérjék, zsírok, cukrok emésztését.Ödémagátló  forrás:Wikipedia



Hozzávalók :
 1 papaya szelet
200 ml natúr joghurt
1 kevés fahéj
1 ek méz
Fél citrom leve, és reszelt héja
Az összes hozzávalókat egy turmix géppel összedolgozzuk.




Megjegyzések

Népszerű receptek