"Cyprusi" lecsó kuszkusz-al

"Cyprusi" lecsó kuszkusz-al

Ehhez hasonló  ételt a fiamnál ettem életemben először. Elragadott magával a frissessége és egyszerűsége.
Igaz, hogy Cypruson baby padlizsánnal készült. Itthon én még nem láttam soha baby padlizsánt. Ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy elkészítem ezt az étel az itthon kapható normál Padlizsánnal. Elkészítése nagyon egyszerű és gyors. 


Hozzávalók: 2 adag




Hozzávalók: 2 adag

1 db Padlizsán
1, 5  fej fokhagyma
1 nagy fej vöröshagyma
100 ml olíva olaj
2 db burgonya
1 db paradicsom
1 doboz hámozott paradicsom
só, bors, oreganó
víz, hogy ellepje az anyagokat

Elkészítés:

1. A padlizsánt  3 cm vastagságú karikákra szeltem, és a burgonyát fél cm vastag karikákra vágtam fel.
2. A megtisztított fokhagymákat beszúrtam  a padlizsán karikákba.
3. A vöröshagymát felszeleteltem és megdinszteltem az olajon.
4. Hozzáöntöttem a paradicsomot a hagymához, és hozzá reszeltem a paradicsomot.
5. Belehelyeztem a padlizsán karikákat, felöntöttem vízzel.
6. Megborsoztam, megsóztam, és  a legvégén oreganóval ízesítettem.
7. Valamint 2 kanál kuszkuszt főztem bele.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetit !
Mahlzeit !







Megjegyzések

Népszerű receptek