Camember - sajtos - túrós sós stangli

Camember -sajtos- túrós sós stangli

Amire kigondoltam, addig készen is lett....



Hozzávalók 2 tepsihez:

1 db Camember sajt, 100 gr túró, 50 gr vaj, 1 egész tojás, 300 gr sima fehér búza liszt, 1 tk szódabikarbóna, 2 ek tejföl, 2 tk só, megszóráshoz egész köménymag.


Elkészítése:
1. )A Camember sajtot egy kissé megolvasztottam, de csak annyira, hogy a tojással és a vajjal  jól el tudjam keverni.
2. )Hozzáadtam a többi hozzávalókat, és egy nem túl kemény tésztává állítottam össze.
3. )Kinyújtottam 5-7 mm vastagságúra, a tetejét megirdaltam késsel, majd bekentem tojással, és a legvégén rászórtam pár szem egész köménymagot.


4.) Pizzavágóval egyenes 1 cm széles csíkokat vágtam, majd azokat 4-5 cm hosszúra daraboltam. Nem mindig lett egyforma, de ettől kissé rusztikussá vált. Az ízén semmit nem változtat..     :)
5.) 200 fokra előmelegített (nem légkeverés)sütőben 15-20 perc alatt készre sütöttem.


Nagyon hamar elfogyott....


Jó étvágyat !
Bon Apetito !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek