Pici linzer karikák ribizli lekvárral/recept

Pici linzer karikák ribizli lekvárral töltve


Kevés olyan embert ismerek aki ne szeretné a linzer karikát. Ez amit én készítettem alapvetően nem a megszokott bolti változat. Egy kissé roppanósabb marad. Amit én azért is szeretek, mert lesz fojtós.
Elkészíteni pofon egyszerű, még akkor is, ha váratlan vendéget kapunk.

Hozzávalók : a tésztához
300 gr finom fehér liszt
50 gr rozsliszt
100 gr vaj
100 gr cukor
1 citrom leve
1 tojás sárgája
1 cs sütőpor
1-2 ek tejföl

Lekvár a töltéshez


Elkészítése:

- A liszteket a vajjal alaposan elmorzsoltam
- A többi hozzávalókat is hozzáadtam, és egy laza tésztát gyúrtam
- Fél órán át hideg helyen pihentettem
- Kinyújtottam 5 mm vastagságúra
- Felét kiszaggattam virág alakú kiszúróval amely lyukas a másik felét tele kiszúróval
- Előmelegített 200 fokos sütőben 10 perc alatt készre sütöttem
- Amikor kihűlt összeragasztottam lekvárral egy lyukasat egy nem lyukassal
- Majd megszórtam porcukorral

Napokig eláll, ha meg nem eszik :-)



Megjegyzések

Népszerű receptek