Egyszerű saláta ebédre kövér porcsinnal citromfűvel, és rózsaszirommal

Egyszerű saláta ebédre kövér porcsinnal, citromfűvel, és rózsaszirommal díszítve


 Első hallásra lehet, hogy bolondnak tűnök, hogy gyomnövényt eszek. De én egyszerűen szeretem a kövér porcsint. Amíg szezonja van addig minden nap fogyasztok belőle, ha tehetem.
Gazdag Omega-3 zsírsavakban. Gyulladáscsökkentő, vérkeringést serkentő, érelmeszesedés kialakulásának hátráltató tulajdonságai miatt is eszem. Valamint gazdag  C-, és E vitaminban. Koleszterinre is jó hatással van. Gazdag ásványi sókban Kálium, Kalcium, magnézium, foszfor.
Belsőleg  szív-  és érrendszeri problémák megelőzésére is használják.
Az ízét nem igazán tudom semmihez hasonlítani. 
Ma citromfűvel, és rózsaszirommal kombináltam. A rózsa a virágok királynője és még is megesszük. A rómaiak sokféle gyógyszert készítettek belőle.
Természetesen az alap saláta növények mellé. De adtam hozzá  még 5 percig grillezett sótlan champion gombát, és  Chipset.



 Elkészítése: 1 adag
- 1 marék jégsaláta
- 100 gr uborka
- 1 marék kövér porcsin
- 4 szál citromfű
- rózsaszirom
- 6 db grillezett gomba

Öntet:  1 ek olíva olaj
            1 ek balzsam ecet
             1 tk cukor
1 csipetnyi só



 Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito!
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek