Saláta a tavasz elején téli zöldségekből...

Saláta a tavasz elején téli zöldségekből. 

Aki fogyókúrázik, vagy esetleg böjtöt tart igazán érdemes megkóstolnia, mert cukor vagy méz sincs benne.


A téli zöldségek közül mindig van otthon fehér káposzta, hagyma, kápia paprika.
És természetesen a gyümölcsök közül az alma.
Ezekből a hozzávalókból igazán gyerekjáték összeállítani egy finom gyors salátát. Külön nem fotóztam le a salátát, hanem a Laibchen-nel együtt tudom bemutatni. Én ezzel a zöldséges fasírttal tálaltam, valamint sajtszószt készítettem hozzá.


Hozzávalók: 2 porcióhoz

- 200 gr gyalult fehér fejes káposzta
- 1 fej vöröshagyma apróra vágva
- 1 db közepes nagyságú  alma legyalulva(mint a tököt)
- 1 tk só
- 2 Ek fehér borecet(de almaecet, vagy ami van otthon is jó)
- 3 Ek repce olaj. 
Tipp: az olíva olaj is megfelel, de én szívesebben használom a repceolajat, mert sűrűbb, az íze semleges és jobban elegyedik a hozzávalókkal.
1-2 ek apróra vágott piros kápia paprika.

Elkészítése: 

1.)A gyalult káposztát és a hagymát a sóval összekeverem. Majd jól összenyomkodom. 
2.) Hagyom állni 10-15 percig. Nem öntöm ki a levét a káposztának. 
3.) A többi hozzávalókat is hozzákeverem, és már készen is van.

Jó étvágyat !
Bon Apetito !
Mahlzeit !



Megjegyzések

Népszerű receptek