Egészséges egyszerű gyors karfiol fasírt így készült

Egészséges, egyszerű gyors karfiol fasírt így  készült.
Nagyon szeretjük a rántott karfiolt, de van olyan helyzet amikor valami miatt inkább ezt a variációt választom, ha karfiolos ételt szeretnék készíteni. Az íze hasonló, de az elkészítése sokkal egyszerűbb.
Valamint főzelékek feltéte is lehet. De köretként is ehetjük. Természetesen  magában is nagyon finom nem hizlaló zöldség étel.


Hozzávalók: cirka 10 db elkészítéséhez

1 kisebb fej karfiol rózsáira szedve,  sós vízben megfőzve.
1 fej vöröshagyma  és 1 gerezd fokhagyma megdinsztelve kevés  olajon
1 tk só
1 db egész tojás
2-3 evőkanál zsemlemorzsa a masszába
1 evőkanál liszt a masszába
1 marék zsemlemorzsa a beforgatáshoz
400 ml étolaj a sütéshez

Elkészítése:
A megfőtt karfiolt összenyomkodtam villával. Megsóztam. Hagytam állni, hogy kihűljön.
Hozzáadtam a tojást és a többi hozzávalókat. Jól eldolgoztam.
Vizes kézzel pogácsákat formáztam a  masszából.
Beleforgattam a zsemlemorzsába.
Forró olajban szép aranysárgára sütöttem.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !




Megjegyzések

Népszerű receptek