Sült hagymás, sós túrógombóc /gyors étel recept

Sült hagymás, sós túrógombóc / gyors étel recept

Nekem egyik kedvenc alapanyagom a túró. Mivel ebből bármikor gyorsan, egészséges ételeket lehet készíteni. Mindig van itthon. Szeretek naponta friss ételt az asztalra tenni, de ugyanakkor szeretem, ha marad szabad időm is. Hát ez a recept egy ilyen szabadidő kímélő. És akkor lássuk. Itt és most kell bevallanom, hogy  a fotóim nem a legjobbak. Bevallom azt is, hogy most tanulom a fotózást. És csodálattal bámulom azokat akik nagyon szép ételfotókat készítenek. Gratulálok nekik. Bízom abban, hogy  a sütés-főzés szeretete eljuttat a fotós sikerekig is.  :-) Amen


Hozzávalók:

250 gr normál túró
3 ek gríz
1 ek liszt
2 db tojás
2 kanál sült (Röst)hagyma
1/2 tk Himalája só
1 csipet bors
1 gerezd foghagyma
300 ml zsemlemorzsa a beszóráshoz
3 ek étolaj
Tejföl a tetejére és egy csipet őrölt piros  paprika

Elkészítése :

1. Az összes hozzávalókat összekeverem egy tálban. Hagyom állni
amíg elkészítem a pirított zsemlemorzsát és a víz felforr.
2. Vizes kézzel közepes nagyságú gombócokat formálok, és a forró vízbe teszem őket egyenként.
(A vizet megsóztam és 1 ek olajat is tettem bele.)
3. Amikor a gombócok a víz tetejére feljöttek akkor még főzöm 10 percet.
Egy darabot kiveszek és félbe vágom. Láthatom, hogy a gríz megfőtt.
4. A megfőtt gombócokat ahogy a vízből kiveszem, már is az olajon megpirított zsemlemorzsába forgatom.

Tálalás:



Jó étvágyat kívánok !
Buon Apetit !
Mahlzeit !






Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű receptek