Sült hagymás, kapros túrógombóc


Sült hagymás kapros túrógombóc, amely gyorsan elkészithető, és laktató


A túró az én családomban nagyon kedvelt étel. Gyakran készítem ezt a fogást.
Szeretjük. Gyorsan elkészíthető, és nagyon laktató. (TK-teáskanál, Ek-evőkanál)





Hozzávalók 12 gombóchoz.

-  500 gr túró
-  2 db egész tojás
-  4 Ek. gríz
-  1 Ek liszt
-  2 Ek szárított(Röst) hagyma
-  1 Tk szárított kapor levél
-  Só ízlés szerint. Én 1 mokkás kanál Himalája sót tettem bele


-  3 EK olaj
-  10 kanál zsemlemorzsa
-  ízlés szerint tejföl a tetejére

Egy tálba helyezem az összes hozzávalót, a zsemlemorzsa és az olaj kivételével.
A zsemlemorzsát olajon megpirítom.

 Hozzávalók együtt:



Összekeverem


Hagyom állni, amíg elkészítem a zsemlemorzsát, közben a vizet feltettem forrni, egy pici olajjal.


Zsemlemorzsa előtte



Zsemlemorzsa utána



A víz felforrt, belehelyezem az olajos kézzel megformált gombócokat.
A víznek nem kell lobognia, de főnie kell.



Amikor feljött a víz tetejére akkor még tovább főzöm egy kicsit. 
És a kész zsemlemorzsára helyezem a gombócokat.


Majd meghempergetem a morzsában a gombócokat. Egy tálba helyezem őket.



Tálalás, a tetején tejföl és szárított kapor.




&



Jó étvágyat, Buon Apetito, Mahlzeit !












Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű receptek