Parasztreggeli/Vöröshagymán párolt kötözött sonka egész főtt burgonyával

Parasztreggeli/Vöröshagymán párolt kötözött sonka egész főtt burgonyával
 Nem vagyok képes eldönteni, hogy ez a menü igazán inkább magyaros, vagy inkább osztrákos.
Nagyon szívesen fogyasztja a Walter. Igaz én sem vetem meg ezt az egyszerű és nagyszerű reggeli, vagy ebéd, vagy éppen vacsora fogást. Mindent szabad enni, csak módjával. Mondjuk, ha minden nap ez  az étel kerülne az asztalra az bizonyos, hogy gyors súlygyarapodásunk lenne.
Tipikus őszi-téli étel. Bármilyen saláta, vagy savanyúság illik hozzá.



Elkészítése és hozzávalók:

1 db nagyobb vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
2 ek étolaj
4 szelet kötözött sonka
10 db héjában főtt burgonya

A hagymákat szeletekre vágtam.
Az olajra rászórtam pár percig dinszteltem, majd a sonka darabokkal együtt tovább pároltam.  A végén zsírjára sütöttem.
A főtt burgonya héját eltávolítottam, és már tálaltam is.









Megjegyzések

Népszerű receptek