Testkontroll szerinti fogás/gyors étel


Testkontroll felfogása szerinti fogás/gyors étel
Nagyon fontos, hogy  a szénhidrátokat ne együk együtt a fehérjével. Tehát például húst krumplival, vagy rizzsel. Ami nagyon nehezen kivitelezhető a mi magyar étkezési fogásaink, és szokásaink szerint.
De nagyon megéri a "nehézséget" , mert sokkal egészségesebb test birtokosai lehetünk.
Például egy ilyen kombinációjú fogást megehetünk nagyobb mennyiségben is és még sem fogunk hízni tőle.


  Hozzávalók: 1 adag
200 gr csirke mell filé
1 gerezd fokhagyma apróra vágva
2 csipetnyi só
2 ek olíva olaj
2 marék baby rukkola
2 db paradicsom kockákra vágva
2 db fejes saláta levél

Elkészítése:
1. Az olíva olajon megpirítottam a fokhagymát.
2. A megsózott húst ráhelyeztem, és fedővel letakartam fehéredésig.
3. Amikor a hús már megpuhult, akkor pár percig a "zsírjára sütöttem".
4. Az előzőleg a tányérra előkészített zöldségre szedtem.
5. A hús maradék zsíros szaftját 1 tk citrommal összekevertem, átfőztem.
6. A húsra és a salátára öntöttem.


Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !


Megjegyzések

Népszerű receptek