Marillen Kuchen vagy is a sárgabarack pite

Marillen Kuchen vagy is  a sárgabarack pite....


Elkészítési ideje 20 perc, sütési ideje 25-30 perc
A leggyorsabb finom sütemények egyike. Mivel ez egy "bögrés" kevert sütemény annál is inkább egyszerű. Jelen esettben egy  200 ml-es bögrét használtam.
Ma még az utolsó sárgabarackokat leszedtük a fáról. Nagyon meg volt már  érve. Lekvár már befőzve amennyi kell. Azt mondja  a párom Walter, akkor tudsz belőle Marillen Kuchen-t sütni ugye ? Mi az, hogy? Persze. Mivel én is nagyon szeretem.  


Van fenn a blogban egy recept, de ez egy kissé másabb, mivel a kísérletezés az alap nálam.

Hozzávalók egy gáz tepsi mennyiséghez:
750 gr érett sárgabarack kimagozva
1 bögre cukor
2, 5  bögre sima fehér liszt
3/4 bögre étolaj
6 db tojás
200 ml tejszínhab
2 cs vaníliás cukor
1 cs sütőpor


Elkészítése:
A tojásokat ketté választottam.
A fehérjéket egy keverő tála tettem a cukorral és vaníliás cukorral és habosra kevertem.
Majd a tojás sárgákat is hozzáadtam.
Hozzáadtam a tejszínt.
Hozzáadtam a sütőporos lisztet, lágyan összekevertem és a végén folyamatos keverés közben belecsorgattam az olajat is.
Ezzel a tészta kész is lett.
Beleöntöttem az előzőleg kivajazott, meglisztezett tepsibe.
A sárgabarackokat a közepükkel felfelé egymás mellé sorba elhelyeztem.
Előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig sütöttem.


Kihűlés után porcukorral szórtam meg a tetejét.

Jó étvágyat kívánok !
Bon Apetito !
Mahlzeit !










Megjegyzések

Népszerű receptek