Szív alakú kis kekszek mogyorókrémmel megtöltve

Ez az édesség addig maradt a tálcán amíg befejeztem a megtöltését. Szinte két pillanat alatt elfogyott.
Nekem csak arra volt időm, hogy megkóstoljam, és le ellenőriztem, hogy sikeres volt a mutatvány. :-)
Nekem ez mindig öröm és megerősítés, hogy jó az amit csinálok.
Boldog vagyok !


Hozzávalók:

300 ml-es bögre liszt plusz 2 púpos evőkanál liszt
4 ek cukor
150 gr margarin szoba hőmérsékletű
1 db egész tojás
1 kanál natúr joghurt
1 csipetnyi só
1 késhegynyi szódabikarbóna
1 ek citromlé
1 kisebb citrom reszelt héja
Az összeragasztáshoz mogyorókrém

Megjegyzés: Sok db  lesz belőle...


Elkészítés:
1. A tészta alapanyagokat összedolgozzuk egy mixer segítségével.
2. Majd kézzel megformázzuk egy kis gombóccá.
3. Hagyjuk 30 percig pihenni frissen tartó fóliával letakarva.
4. Kinyújtjuk amennyire vékonyra csak sikerül. Nagyjából 4-5 mm vékonyra, majd kiszúrjuk ebben az esetben szív alakú sütemény kiszúróval.
5. Sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük és 180 fokos előmelegített sütőbe 15 percig sütjük.
A kihűlt szívecskéket összeragasztjuk mogyorókrémmel.
Tetejére vaníliás porcukrot hintünk.

Jó étvágyat !
Bon Apetito !
Mahlzeit !





Megjegyzések

Népszerű receptek